۳ نشانه که چاه شما نیاز به تعمیرات دارد

در صورتی که زمین کشاورزی یا خانه دارید که به چاه آب متکی است، باید آماده باشید تا مسئولیت ناشی از از دست دادن دسترسی به برخی از امکانات مدرن را بر عهده بگیرید. قطع دسترسی شما به سیستم آب شهری و اتکا به چاه یک گزینه کاملاً معتبر است ، اما تصمیمی نیست که باید به راحتی انجام شود.

مشکلات جدی در سیستم چاه شما می تواند شما را بدون دسترسی به آب و درگیری برای یافتن راه حلی که به شما کمک می کند از بروز هرگونه مشکل اساسی جلوگیری کنید ، ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را مجبور به کار در جهت بهبودی کنید ، باید برخی از گزینه های نگهداری پیشگیرانه را در نظر بگیرید که ممکن است در وهله اول به امنیت سیستم چاه شما کمک زیادی کند.

در زیر ، راهنمای برخی از علائم هشدار دهنده را پیدا می کنید که ممکن است قبل از خرابی باشد. باز نگه داشتن چشم و گوش برای این هشدارها می تواند به شما امکان دهد در اولین علامت دردسر یک تماس خدماتی برقرار کنید ، این تضمین را می دهد که در صورت بروز مشکلی از هیچ مشکلی برخوردار نخواهید شد.

شما می توانید برای هرگونه مشاوره در باره حفاری چاه آب و تعمیر نگهداری با همکاران ما در حفاری باران در تماس باشید.

شیرهای پاششی

هنگامی که چاه شما به درستی کار می کند ، تقریباً تفاوت در سرویس بین چاه شما و سیستم شهرداری تقریباً غیرممکن است. وقتی شیر آب را باز می کنید ، آب باید سریع و روان جریان یابد ، آب داغ باید بدون تأخیر زیاد ظاهر شود ، و دیگر نیازی به مقابله با قطع جریان غیرمعمول جریان آب نیست.

شیرهای آب که عملکرد نامناسبی دارند ممکن است هشداری برای بروز مشکلات جدی در سیستم شما باشد. اگر هنگام باز کردن شیر متوجه پاشیدگی شوید ، علت احتمالی آن نفوذ هوا به جایی از سیستم شما است.

از آنجا که شیرهای پاششی نباید رخ دهند مگر اینکه در جایی آسیب ببیند ، باید تمام تلاش خود را بکنید تا منبع مسئله را پیدا کنید. ممکن است شکافی در لوله یا مهر و موم در حال فرسایش پیدا کنید که قبل از بروز مشکل جدی تر بتوانید آن را وصله دهید.

آب کثیف

بسیاری از مردم آب تمیز را مسلم می دانند. وقتی به سراغ شیرهای آب خود می رویم و آنها را روشن می کنیم ، انتظار داریم که بتوانیم هر مشکلی را که از آنها بیرون می آید بدون مشکل مصرف کنیم. انتقال به سیستم چاه به معنای این نیست که باید از این امتیاز چشم پوشی کنید ، اما به این معنی است که باید از علائم احتمالی مشکلات آگاهی بیشتری داشته باشید.

نفوذ در چاه شما می تواند منجر به ایجاد ناگهانی آلودگی در خاک ، گل و لای و آلودگی در آب ناشی از شیر آب شود. همچنین ممکن است بوی غیرمعمول یا حتی شاید طعمی ناخوشایند را مشاهده کنید.

آب های زیرزمینی آلوده احتمالاً می تواند محل تولید انواع میکروب ها و ویروس ها باشد که می تواند شما را به طرز باورنکردنی بیمار کند ، بنابراین هرگز نباید آب کثیف مصرف کنید. اگر متوجه عدم وضوح یا مسئله واضح دیگری هستید ، باید به دنبال کمک حرفه ای باشید.

پمپ مداوم در حال اجرا

مهم است که به یاد داشته باشید که سیستم چاه شما به احتمال زیاد از مخازن مخزنی استفاده می کند که آب صاف شده و تصفیه شده مناسب را برای استفاده شما نگه می دارند. این فشار زیادی را از پمپ شما خارج می کند و باید مانع از کار بدون توقف آن شود.

اگر به نظر می رسد پمپ چاه شما دائماً در حال کار است ، ممکن است نشانه نشتی یا وجود مکانیکی در مکانیزم قطع برق روی پمپ باشد. به جای اینکه اجازه دهید این امر به حالت عادی جدید تبدیل شود ، باید برای رفع مشکل ، یک بازدید از خدمات برنامه ریزی کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *